İSTANBUL ANKARA ARASI 17 SAAT İNANMAZSAN ÖLÇ



selam benim blog arkadaşlarım
eeepeydir yazamıyorum.Belki merak ettiniz.''bu kız nerede öldümü kaldımı '' dediniz.Ama sitem etmeden bir sorun neden yazmadım...


Aaah başımıza neler geldi. Türk flimlerinde izleyince (sözüm meclisten dışarı) çüş ya bi adamın başına bu kadar da bela gelmez reyting için abartmışlar derim. Ama bu arkadaşınız aynen film gibi bi macera yaşadı.
güneşli sıcakmı sıcak bi pazartesi sabahı İstanbul dan yola çıktık önce trafikte anamız ağladı .Umut kustu durdu .neyse azimliyim gideceğim ankara ya vapurla anadolu yakasına geçtik 2çocuk 4 yetişkin macera perestçok keyifliyiz ayten mehmet abi pınar ben ve oğluşlarım yolardayız bekle bizi ankara şen şakrak gidiyoruz.
ilk durak bolu girişi bi şeyler atıştırdık oylama ile abantmı yedi göllermi seceneğinden yedi gölleri seçtik istikamet yedi göller ilerii
ben yakın sanıyordum ama git git bitmiyor ormana daldık ilerliyoruz yol çok kötü olsuun biz mutluyuz temiz hava el değmemiş orman süper bir manzara gördüğümüz her çeşmede duruyoruz resimler çekiyoruz biz büyülenmiş bir şekilde kaderimize gidiyoruz .çok uzun bitmek bilmeyen biyoldan sonra periler diyarı yedi göllere ulaştık .

işte yedi göllerdeyiz dağların arasında insana huzur veren balta girmemiş orman içinde yedi tane sakin göl gölleri besleyen şelaleler var heryerden su sesleri geliyor yankılanıyor ormanın sessizliğinde süper büyülü bir ortam tam anlamıyla periler diyarı .
temiz havada açtık sepetleri güzel bir piknik yaptık ama temiz havanın ve manzaranın sarhoşuyuz bu arada.istemesekte ordan ayrıldık bu defa mengen yolundan gidiyoruz 4 macera perest 2 çocuk düştük yola bize pırıl pırıl bir dere yarenlik ediyor umut arada ağlasada maraz çıkarsada sorun değil mutluyum ....mutlusun.... mutlu.....
mengene 30km kala araba tak diye yere vurdu dumanlar çıkmaya başladı korku içinde indik dağın başında her yer orman kala kaldık
Allah tan yakın bi köy varmış köylüler gecerken bizi görüp durdular yardım ettiler 1saatlik uğraş sonucu bizim taka eeehhh işte yola çıkacak kadar oldu bize yardım eden arabalardan biri gerede'ye gidiyormuş adamlar önde biz arkada düştük yola şimdi korku içinde ormandan kurtulmayı düşünüyoruz ...
ama yok her yer ağaç gökyüzü bile görünmüyor hava karardı ıssız yollarda ışık arıyoruz ..manzar felan hak getire umrumuzda değil biraz medeniyet olsun yeter.1 saatten fazla ilerledikten sonra labirent gibi ormandan çıktık ...ooohh beeee çok şükürr deyip içimiz rahat gülüyoruz artık ...

gene karanlık yol ama olsun arada arabalar geçiyor vede karşıda küçük bi köy görünüyor 10 dakka geçmedi arabanın lastiği patladı hayyda bize eskorluk eden adamlar inip yardım ettiler tekrar ama olmuyor yedek bu arabaya ait değil kaldıkmı şimdi gene yolda saat olmuş 22 oo suları hep beraber tırsıyoruz ..
ooo neler yaşamız sınız demeyin daha bitmedi mehmet abi o adamların ikisiyle gidip lastik aldı biz bu arada hiç tanımadığımız adamlarla kala kaldık arabaya oturup kapıları kitledik kafamızda bir sürü seenaryo sinirlerim bozuldu ağlamaya başladım kardeşimi aradım gel al bizi diye 1 saat sonra mehmet abi geldi lastiği taktılar çook şükür tekrar düştük yola saat gecenin 12 si ....
adamlara ne dua ediyoruz 2satt önce aynı adamlara tecavüzcü coşkun muamelesi yapan pınar şimdi başladı ''kesin bu adamlar hızır anne 4 kişi birden hızır olurmu?''sanırım 3 felandı saat kendimizi ankaradaki kardeşimin evine zor attık ertesi sabah kırıkkale ye doğru yola çıktık ..
artık kendi halimize gülüp duruyoruz bu arada tüm kırıkkale yede rezil olmuşuz duymayan kalmamış ..beni her gören '''ayyy başınıza neler gelmiş ''......
''yoooo bişi gelmedi çok şükür 4 adet hızırla tanıştık birazda macera yaşadık bu kadar '''...

bittimi ? bitmedi maceralarım devam edecek bi arada çektiğim resimleri yayınlarım.
hepinize selam Allah a emanet olun

6 yorum:

havvanur dedi ki...

kız geldinmiki kız bolulular çok ii insanalaradır bi defa ))şaka maka adam lar haikikatlimişler allah razı olsun herekes yapmaz bu iyiligi he maceralarını beklioz resimleridee

lemaninignesinden dedi ki...

ah canım sende allaha emanet ol agzım ayrık okudum

kuzularım ve ben dedi ki...

bacımmm olsun en azından ist da değilsin yanıyoruz valla bu havva buluştu arkadaşıyla bizde blog arkadşları bulup onu çağırmayalım haha::)

fatma dedi ki...

çok geçmiş olsun ben düzceliyim buraların insanı böyledir iyiki hızırlar varmış

kubra zeynep kara dedi ki...

bende heyecanla okudum epey aksiyon yaşamışsınız.
bunlar yıllar sonra anlatılır hatıralar listesinde olacak:))

jale dedi ki...

amma macera yaşamışsınız hakkaten benim ancak yazıyı okuyunca haberim oldu :)
neyse dönüşe sağ-salim inşallah.. :))