ASABİYİM ASABİSİN ASABİ

artık eminim beni bu ev ve bu cevredeki insanlar hasta ediyor zira (kız kardeşim iyi bilir )memlekette ne çok sinir buzucu olayla karşılaştım ama bende tık yok sakinliğimi hiç bozmadım (sahi ya citten normal değildim galiba)

gelgelim eve geldim yay gibi gerginim kendimde anlayamadığım bi kavgacı insan ruhu oluştu evet evet kesin bu ev sebeb buna ben iyi değilim vallah .
bir ay memlekette kaldım yolda biliyorsunuz neler oldu orda desen oğlumun kolu çıktı bir dakka oturup dinlenmeden umut un peşinde koştum uyku düzenim alt üst oldu çok sinir bozucu olaylar yaşadım amaaaaaaa ben hep relax .hatta kız kardeşime sakin ol ılımlı ol deyip durdum.
yok yok bu evden taşınmam lazım gerçetten bi uğursuzluk var (aslında pekte inanmam öyle şeylere )şimdi inanmaktan başka çıkar yol yok evde hiç durasımm gelmiyor ya bize misafir gelsin ya ben birilerine misafirliğe gideyim .yalnız oturmak istemiyorum .
eee birazda kocam sinirlerimi bozuyor biz memleketeyken calışıp işlerimi azaltıyım demedi hemen benim yokluğumu fırsat bilip izne çıktı şimdide ful calışıyor adam eve ancak uyumaya geliyor desem abartmışmı olurum acaba .şimdi evde biraz zaman geçirip çocuklarla ilgileneceğine paso işte bende gelemiyorum bu kadar uzun zaman çocuk kahrı çekmeye ..dinlenmeye ihiyacım var arkadaşım umut geldik geleli aralıksız her gece 3 saat ağlıyor burayı oda istemiyor biz ailecek istemeye istemeye burda yaşamaya devam ediyoruz ..
neyse boş verin ben bunları sinirlerim bozukken yazdım sorun yarına bi şeyim kalmaz yarına hiç böyle düşünmem .deliyim galiba canım paxil çekti gidip içsem iyi olur beni ancak o anlar

12 yorum:

havvanur dedi ki...

dosttum evde ugursuzluk falan yok öle şeylere inanmadıgını biliyorumda ordaki insanların samimiyetine güvenmiyorsun yapmacık görüyorsun vee herkes kendin gibi olsun istiyosun olay bu enişte beyin çalışmasına gelince bırak çalışsın bak bnmkide hepp çalışıyor napcan umutta enerjisini atmaıo demekki yavrumm ikindiden sora parka çıkart yor onu :))sora gelsin uykuuu çokk öptüm paksilide çıkart hayatından relaks ol relakss bak bnmd burda kimsek yok tek komşum dükkan ve can beyy:)) selamlar ilove oyu

kuzularım ve ben dedi ki...

aynen canım bizim taşınmamız lazım ama nerdeeee uzak ihtimal bende sıkkınım bıkkınım mutuszzum ama yapacak bişiy yok benim gibi yap türkü söyle :)

muko dedi ki...

sakinlediniz mi ?
bazen böyle düşünceler oluyor ama geçici olması önemli olan

sevgilerle

kubra zeynep kara dedi ki...

çok geçmiş olsun.
yorgunluktandır gerginliğin biraz dinlensen aslında iyi gelir.
hayırlı günler

tuğba dedi ki...

arada bir hepimize oluyor.eminim şu an izi bile kalmamıştır.kendin için bir şeyler yap bence..paxildende korkma.ben bir yıldan fazladır içiyorum...rahat, relax...

Lale dedi ki...

sakin kızım ya. bak ben evime geldim sakinledim. bana da kırıkkale basıyo sinirlerim harap oluyo her seferinde bi olay. relax relax bi çay yap kendine e2 umutsuz ev kanınları var 17 de başlıyo seyret boş ver evi mevi hadi öptüm

sulti dedi ki...

sanırım havadan bunaltıcı.bende kendimi iyi hıssetmiyorum, saatlerce uyuyorum uyandıgımda gene aynı yapacak birsey yok

lemaninignesinden dedi ki...

canım geçerr dedıgın gıbı arada oluyor ınsan gerılıyor işte sabrını kaybetme sen bu arada ufaklıgıma gçmiş olsun çok üzüldüm

Keskinli,Ikizlerinannesi dedi ki...

Herpimize arada olur böyle seyler
evden oldugunu inanmiyorum insan gelip gecici ruh hallerinden kaynaklana bilir fazla kafani takma insallah cabuk atlatirsin sevgiler

sulti dedi ki...

ramazan ayınız mübarek olsun.

gümüşlerin hobi dünyası dedi ki...

canım Ramazan ayın mübarek olsun.ramazanın sana hayır,bereket,huzur ve sağlık getirmesi dileğiyle

Keskinli,Ikizlerinannesi dedi ki...

hayirli ramazanlar sevgiler canim