SAKINAN GÖZE ÇÖP BATARMIŞ

aynen söz doğru ben bu gribten tırstıkca gelib beni buldu dün gece çocuklar birden hastalandılar eşim gidip antibiyotik getirdi umut ta ateş hafif isal var barış ta ateş öksürük halsizlik kocada hasta oldu domuz gribimi olduk ne eğer bu ğeçirdikleri domuz gribiyse iyi valla inşallah ta böyle hafif bi hastalıktır bilmiyorumki eşim ısrarla çocukları doktora götürmek istiyor şu ana kadar ben müdahele ettim çok şükür idare ediyorlar zorda kalmadıkcada o mikroblu ortama sokma taraftarı değilim..
çevremde hijyene en çok dikkat eden ben el yıkamaktan elleri yara olan ben çocuğunun çantasında her türlü temizlik ürünü bulunduran ben çocukları çabucak hasta olan gene ben Valla komşularıma bakıyorum hiççç h1n1 varmış insanlar ölüyormuş umurlarında değil hatta bana çok abartıyorsun diye çıkışıyorlar

eee haklılar galiba sonuç itibariyle benim çocuklar hasta onlarınki sağlıklı (aman onlarda hasta olmasın )
bakalım umut un ateşi 36 37 civarlarında dolaşıyor yükselirse yada ilaçlar artık düşürmezse o zaman doktora götürecem
Allah bu kötü günlerde cümlemize sağlık versin yavrularımızı korusun

son bi not ben hala domuz gribi aşısını vurdurub vurdurmamakta kararsısız siz arkadaşlarımın da kararlarını öğrenmek isterim şunu unutmayınki tartışmamız gereken şey aşının yan etkileri değil sonuç itibariyle aşının vurulmasımı , vurulmamasımı ,daha zararlı bunu iyi düşünmemiz lazım


SAĞLICAKLA KALIN

7 yorum:

tuğba dedi ki...

mikroplara kapalı yaşadığın için en ufacık şeyde hasta olman normal.canını sıkma şu sıralar çoğu kişi hasta.
domuz gribi aşısı konusunda kararsızız.ama çoğu aile yaptırma niyetinde değil.

tuğba dedi ki...

mikroplara kapalı yaşadığın için en ufacık şeyde hasta olman normal.canını sıkma şu sıralar çoğu kişi hasta.
domuz gribi aşısı konusunda kararsızız.ama çoğu aile yaptırma niyetinde değil.

havvanur dedi ki...

olacagı varsa olunuyo hiloyu 39.3 dr götürdüm öksürüktü vardı el yıkama hastalıgı onda zati var nezle olmuş geçio ufak dozda antibiotik verdi öksürük şurupla 2ateş düşürücü vitamin vs attalattık ama eltimin kzı çok hasta gözümüzün önünde çocuk erioo bakırköy çapa sadık ahmet 3geninde geziozve hala sonuç sıfır elde var sıfır habire kan alıolar ne yaman çelişki kan durmuyo çok korkuyom losemi derseler naparız:((

papatya dedi ki...

Allah yardımcısı olsun

gümüşlerin hobi dünyası dedi ki...

canım çok geçmiş olsun.Allah şifa versin.bizim komşunun ablasıda memlekette domuz gribi olmuş.hastahaneden kapmış virüsü.bol bol sarımsak,soğan,havuç ve nar tüketin diyo uzmanlar.bizde bu yiyecekleri çok tükettiğimizden çok şükür şimdilik bizde hastalanan olmadı.bence aşı yerine besinlerle sağlık direncini yükseltmek daha mantıklı.

sulti dedi ki...

kendınıze çook dıkkat edın abla. özellikle çocuklara.tetbırı elden bırakmayın. benım ıcın cocukları öp. by

ayfersultan dedi ki...

SA.Canım çok geçmiş olsun sırayla atlatık gribi önce tevvekül edelim.dua edelim,ama aşı yaptırmıyoruz aile içinde ve dışında..benim tahliller neticesinde tedavilere başladım RABBİM,görelim neyler neylerse güzel eyler..sevgiler.A.E.O