KUŞUN NASİHATİ


Adamın biri bir tarla kuşu avlamış.idi

kuş ona ''beni tuttun ya,ne yapacaksın ?''dedi .

adam ''kesip yiyeceğim''dedi

Kuş ''ben semiz değilim ;n eetim var nede budum.ne seni doyururum nede bir derdine derman olurum .gel beni sal bende sana üç şey öğreteyim senin için daha hayırlıdır.ama birini elinde iken ,diğerini ağacın dalına konduğumda,sonuncusunuda yükseldiğimde söylerim ''dedi.

Adam kabul etti .



kuş adamın elinde iken ''ELİNDEN KAÇIRDIĞIN ŞEYE FAZLACA ÜZÜLEREK KENDİNİ HELAK ETME ''dedi.


Adam kuşu saldı .kuş uçtu ağacın dalına kondu ve ikinci nasihatini söyledi ''OLMAYACAK ŞEYLERE İNANIP BEL BAĞLAMA''.


sonra iyice yükseldi ve adama ''EY ADEM OĞLU !YAZIK SANA EĞER BENİ KESSEYDİN İÇİMDE 90gr AĞIRLIĞINDA İNCİ BULURDUN ''dedi.

Adam çok üzülüp ağlamaya dövünmeye başladı kuşa dönüp 'üçüncü nasihatin neydi söyle ''dedi.


kuş ''SEN İLK İKİSİNİ DİNLEMEDİNKİ DİĞERİNİ SÖYLEYEYİM.SANA ELİNDEN KAÇIRDIĞIN ŞEYE FAZLA ÜZÜLME DEDİM ÜZÜLDÜN OLMAYACAK İŞE İNANMA DEDİM İNANDIN .BENİM İÇİMDE 90 gr İNCİ NE GEZER BÜTÜN AĞIRLIĞIM O KADAR GELMEZ''dedi







(alıntı )


1 yorum:

Gümüş Tepsi dedi ki...

arkadaşım çoktandır yoktun.dönmene çok sevindim.

oğlunun yeni yaşı hayırlı olsun şimdiden.şeker hamurunu ben süslemesinde tek kullandım,kaplamasını krem şanti ile yaptım.sende denediğinde oğlun beğenir inşallah.tarifteki malzemeler ila yapınca tadı biraz yavan oluyor,bir arkadaş dr.oetkerin esansından kullan demişti.istersen sende tadını güzelleştirmek için kullan.hayırlı günler canım