KAFAYI SIYIRMAYA BEŞ KALA

Ya deliliyorum yada bana bi şeyler anlatılmaya çalışılıyor tam emin değilim .evet son zamanlarda

hiç iyi sayılmam

...sürekli ziyaretime gelen panik atak krizlerim pekte iyiye alamet değil sonundan korkuyorum çünkü her büyük kırız geçirdiğimde yeni bir hastalık bulgusu karşılıyor beni her defasında ''süprizzzzzz''diyor panik krizi ''hadi bakalım bunada hazırmısın ?''neyse kriz belirtilerini saymak istemiyorum sayınca bile ellerim titriyor ürperiyorum .


Peki neden bu hale geldim artık içeme ata ata hortladı tabi panik dostum.inanın işim hiç kolay değil her gün ama her gün okuldan öğretmeninden hatta okulun mimari yapısından şikayet eden bi BARIŞ var eve gelince ders yapmak istemeyen oyuncak oynamak isteyen bi çocuk yemek yemeyen çorbasını bile içemeyen sofrada öylece duran bi çocuk ben ağzına vermesem yemeğini aç kalkar sofradan hep aburcubur yemek ister gecenin yarısı ''açım bana ballı süt yap ''der aynı hareketi sürekli tekrarlar .bide içime dert olan öksürükleri bu gün çok üzüldün bu kış Barış sürekli öksürdü geceleri tıkandı dünde arkadaşıyla oynarken koşamadığını nefes alamadığını fark ettim bugün doktordaydık ve korktuğum şeyi söyledi doktor barış taki tüm bulgular ASTIM a işaret babamızın ailesi hep astım hastası bekliyordum aslında ama genede insan çocuğunun kalıcı bir hastalığını duyunca kaldıramıyor eve geldim çok ağladım aslında astım olduğu için değil dün koşup oynayamadığını görünce .....işte öyle dayanamadım aklıma Mustafa geldi yiğenim canım o hep eksik hastalıkları duvar gibi önünde ve Barışımında aynı oldu çocuğum korkuyor koşmaktan tıkanıyor nefes alamıyor çok zor bi anne için galiba panik krizim bu üzüntüden sonra gene ziyaretime gelecek
gelelim küçük canavar umut aaaaaaaahhhh ne desem verden başlasam anlatmaya bi çocuk düşşünün gece gündüz ağlıyor sabahın 7 sinde kalkar akşama kadar uyumaz uyuyunca tamam işte yoruldu gece boyu soluksuz uyur demeyin gecede sürekli ağlar uykusunda. gün boyu hiç oturmaz bizim evde her gün bi şey kırılır bi şeyler dökülür umut yüzünden çay içmekten vazgeçtim çayı dökmediği gün yoktur .Barış ın aksine hep kendi yemek ister üst baş bırakmaz her yemek saati işkencedir bizim evde elinden alsak ağlaya ağlaya kafa beyin bırakmaz .öyle yaramaz ki zekadan gelen bi yaramazlık var umutta her şeyi bilir dvd yi bozdu defalarca bilgisayarı çökertti. kumandaların akibetinden hiç bahsetmeyim canı sağ olsun oğlum çok ama çok yaramaz.
bu aralar yeni huylar edindi aslında ameliyattan sonra apayrı bi çocuk oldu çok inatcı ikna olmuyor inanın akşam kafamı yastığa koyduğumda beynimde umut un çığlıklarını duyuyorum .
abimizlede aramız hem iyi hem kötü birbirlerini çok seviyorlar ama çokta kıskanıyorlar . o kadarki Barış çok güzel resim yapıyor Umut sa yapamadığı için çıldırıyor .2.5 yaşında bi çocuk düşünün araba resmi çizemiyorum diye saatlerce ağlıyor siz olsanız bu işi nasıl cözersiniz aaaabu arada benim yada Barış ın çizmesini kabul etmiyor kendim güzel resim çizeceğim diyor bu sabah ki kavgamız ağlama sebebimiz buydu ..
o kadar doluki kafam sürekli bişeyleri unutuyorum kendimi robot gibi hissediyorum .
Allah yavrularıma ve bana sağlık versin bunlar geçiçi şeyler biliyorum bi gün oğluşlarım büyüyecek bu yaptıkları onlara anlattığımda gülecekler ....evet her şey düzelecek

6 yorum:

Unknown dedi ki...

kim olsa senin gibi olurdu.
paniğin ne beter şey olduğunu bende yaşadığım için biliyorum.strese hiç gelmez.sen gene nefes alabiliyorsun ben nefes bile alamadığımı sanıyorum.şimdi bence bir kaç düzeltmeyle sorununu çözebilirsin.akıl vermek gibi olmasın ama dene , faydasını göreceksin.
1-çocukların sorumluluklarını paylaş.gündüz sen koşturuyorsun, evde olduğu zamanlarda kocan ilgilensin.kocam çok iyidir filan deme , kocan iyi olsa sen bu yaşta bu illetlerle boğuşmazdın
2-tatile mutlaka git.yoksa beş beter daralırsın.mümkün olursa kendi başına, mümkün olmazsa kocanla başbaşa git.çocuklar olmasın
3-ailenden yardım al.haftada en az bir günün çocuksuz kendin için olsun.ailen o saatlerde çocuklara baksın.
4-sevdiğin şeylerle uğraş
5-küçük oğlunu yarım günde olsa bir kreşe yolla.enerjisini boşaltır sende biraz rahatlarsın.bence uykusunda ağlaması normal değil.bu konuyu bi araştır.
6-büyük oğlan , yemek yemezse yemesin.ama aburcubur yiyemeyeceğininde bilsin.açlıktan ölmez korkma.
çocuklar hep özel olmak isterler bu yüzdende umut özel ilgi bekliyor olabilir.o yüzden okula karşı tavır yapıyor.fakat sınıflar kalbalık ve ömrümüz boyuncada hep birileri bizimle ilgilenmez.alışmalı.otoriteni koy.sen onu yönet, o seni yönetmesin.
panik atakların tedavisi var.ilaç içmek öcü bir şey değil.2 yıldır paxil içiyorum baldan tatlı bir insan oldum.ne yapalım eziyet çekmekten iyi.
rahat ol , tabiki geçecek fakat hasarsız atlatmaya bak.
eğer bir şekilde önlem almazsan barsakların, miden yada kalbin zarar görebilir.hoppala birde onunla uğraşmak zorunda kalırsın.
önlemini al, gevşe,yardım iste ve ilaca karşı olma.
G E Ç E C E K

papatya dedi ki...

keşke bu dediklerin olsa bazıları imkansız benim için ama ilaça karşı değilim zaten doktora gidiyorum ilaç alıyorum mideme gelince çok kötü durumda inan kalbimde sürekli sıkışıyor aslında sıra bağırsaklarıma geldi bu aralar hep senin anlattığın gibi bağırsak problemleri çekiyorum sanırım buda panik atağın bi ettkisi ilgi ve alakan ateşekkür ederim söylediğin her şey doğru gercekten bunları gercekleştire bilsem belkide hiç hasta olmaya caktım

Unknown dedi ki...

niye imkansız olsun?imkansız diye bir şey yoktur.kendi iyiliğin için şartları zorlamalısın.

Gümüş Tepsi dedi ki...

ya üzüldüm.sanırım sende benim gibi herşeyi dert ediyosun kendine.bazen rahat insanlara okadar imreniyorum ki.bazıları ne güzel dünya yansa umurlarında değil.adaçayı ve papatya çayı tavsiye ederim.çok iyi geliyo.insanın sinirlerini gevşetiyo ve herşeyi kendine dert etme.aslında dert ettiğin şeyleri en yakınlarınla paylaşsan içine atmasan daha iyi olur.

şimdiki çocuklarla uğraşmak çok zor.etrafımdaki çoğu anne hep şikayetçi çocuklarından.çok zekiler ama çok da yaramazlar.ama büğüyünce akıllanıyorlar.Allah kolaylık versin.Allah yardımcın olsun.

havvanur dedi ki...

ay benim hayatımı anlattın kız kezboşşşşş bu yorumu yazarken cemal ağlamıyor böğürüyor:)takma delilik oyunu oyna ben gibi:) öptüm canım tandın dimi havvadayım ben fatoş

papatya dedi ki...

canım fatoşum sesini duymuş hgibi oldum daha okurken anladım zaten sen olduğunu umarım iyisindir beni boşver sen kendine iyi bak benim hastalıklar yapıştı üstüme sen bari yol yakınken kurtar kendini