BİR MİM CEVABLAMASI

SORU--1-- KULLANDIĞINIZ PARFÜMÜN MARKASI NEDİR ?


SORU--2--KULLANDIĞINIZ KREMİN MARKASI?


ben özellikle el kremi kullanıyorum basiscrem bana doktor tarafından tavsiye edilmiş bi krem ellerimde egzama var çünkü sadece egzama için değil çok hassas çiltlere iyi geliyor sadace eczanede bulabilirsiniz diğer krem zeytin yağ içeriyor doğal bi ürün



SORU--3--ŞU ANDA HANGİ KİTABI OKUYORSUNUZ ?


bu kitabı yiğenimden aldım yeni başladım içinde diyalog şeklinde kesitler var kendini arayan birini anlatıyor

SORU--4--ENSON SATIN ALDIĞIN 3 ÜRÜN ?
bolca süt aldım. oğlumun okulda çektirdiği resimleri satın aldım.bide salata mazemesi aldım .
SORU--5--EN ÇOK SEVDİĞİN 3 DİZİ?
tabiki LOST ;LOST;VEDE LOST

4 yorum:

havvanur dedi ki...

kız lost hangi kanalda çok duydum ama izlemedim dizim falan yok tv akşamları canın gündüzde hiloşun bnm oldugu zaman reklamlar onuda elif yemek yerken))hadi by

papatya dedi ki...

TNT de ama gecen hafta yaz tatiline girdi

sulti dedi ki...

abla lost'tu ızledıgını bılıyordum fakat fanatıgı oldugunu yenı ögrendım.bende ılk bolumlerı ızledım ama ordakı gızemlılıgı abartılı buldum.oyuncular superdı ama:))))

kubra zeynep kara dedi ki...

lostu 3.sezona kadar izleyebildim.
zaten izleyinca fanatik olmamak imkansız:)
cevapların çok hoşuma gitti ellerine sağlık:)