EN SÜPER BABA


benim oğlumlarım çok şanslı gercekten onları çoook ama çoook seven sorumluluklarının farkında olan bir babaları var ben bunu barış a hep söylerim .
gercekten abartmıyorum tanıyan arkadaşlarım okuyunca az bile yazmışsn diye bilirler.
eşim, benim görüp göreceğim en süper baba onun için oğulları her şeyden önemlidir yorucu bir işi var ama asla işten gelince ayaklarını uzatıp dinlenmez iki oğlunu alır saatlerce onlarla oynar önce dışarı çıkarır onları barış bisiklet sürer umut babasıyla top oynar sonra evde top oynarlar hep beraber bi bakarım mıstık yerde at olmuş barış ve umut sırtında oturuyor çok geçmeden bi bakıyorum hep beeraber arabalarla oynuyorlar laf aramızda kıskanıyorum benim babam sert ve mesafeli bir adamdır mıstık ise tam bir arkadaş oluverir bir anda.bide bi huyu vardır oyun oynarlarken sürekli şapur şupur öper çocukları zaten onları öpmedende işi gitmez.
ve hergün hiç usanmadan bizim ev böyledir hep sorarım eşime hiç sıkılmıyormusun yada yorulmuyormusun ?
''ben işten çok yorgun geliyorum aslında ama oğlullarımı görünce yorgunluğum dışarda kalıyor onlarla oynamak değil beni yormak tam tersine enerji veriyor ''der
aslında daha çok onun maceraları ama neyse bu kadar yeter .
evet süper baba BABALAR GÜNÜN KUTLU OLSUN

2 yorum:

kuzularım ve ben dedi ki...

ewt arkadaşım ben şahidim sana geldiğimizde eşin yeni gitmişti işe 2 saatte 3 4 kez aramıştı çocuklar ne yapıyor diye çocukların şanslı limdiki babalar daha bi baba sanki ben böyle düşünüyorum.sevgiler

ebruli dedi ki...

BENDE KUTLUYORUM TÜM BABALARIN BABALAR GÜNÜNÜ EVET ENİŞTENİNDE BABALAR GÜNÜ KUTLU OLSUN