ÖMRÜM OKUL YOLLARINDA GEÇECEK GALİBA

veee sonunda dün okul açıldı bu sene ve diğer seneler bizim okul tam gün sabah 09 öğle14:30 arada 1 saatlik saçma sapan bi yemek saati var sabah oğlumu okula götürdüm öğlen 12 de tekrar yemek götürdüm eve geldim saat 13.30 ve yarımsaaat sonra tekrar gidip alıyorum valla ben bu işten bişi anlamadım .
sürekli okula gidip geliyorum kuçagımda umut büyük bi çile bu sene oğlumun sınıfı 3.katta bu sebebten bebek arabamızıda alamıyoruz . şimdiden isyanlardayım bilmiyorum bunun sonu nedir..

AA bide hafta sonu tiyatro kursumuz var tüm bi hafta yollardayım evi bıraktım zaten kendi kaderine yok kendi kendinede toplanmıyor zira dün denedim akşam 20.00 sularında anca eve girdik her yer karma karışık bi düzene otutturmam lazım her şeyi .bide sabah umut faktörü var onu hazırlamak ölüm çocuk ele avuca sığmıyor ..
birazdan tekrar yollardayım oğlumun çıkış saati yakaşıyor ben kaçtım ...

6 yorum:

https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=168642682113532706#publishedcomments dedi ki...

sa.canım,ama umut çok şeker tabi uzaktan sevmek oluyor bizimki..zaman çabuk geçiyor birde bakmışsın delikanlı olmuşlar..moral olsun diye söylüyorum yoksa annelik kolay meslek değil..RABBİM sağlık versin hayırlı yazılar yazsın amin..A.E.O

papatya dedi ki...

öyle tabi ayfer abla Allah böyle güzel telaşlar versin bizimki sitem değil öylesine laf işte

Unknown dedi ki...

tam gün olan okullarda yemekhane mutlaka olmalı.çocukların sağlıklı beslenmesi için şart.
kezbancım bence barış artık büyümüştür.kendini günde 3 öğün feda etme.beslenmesini sabahtan koy, kendisi yesin...o kadar kendini çocuklarını kaptırma.

kuzularım ve ben dedi ki...

ahhh kezban ahhh sinir haplarıyla ayaktayım biara görüşelim beni sen anlarsın seni ben öpüldün:)

sulti dedi ki...

allah yardımcın olsun abla. ama bunlar tatlı telaslar allah eksık etmesın.umut çoooooook tatlı çıkmıs. hep resımlerini cek ve bloguna koy lütfen. byy byyy

gümüşlerin hobi dünyası dedi ki...

canım bloğumda sana ait bir ödül var.kabul edersen çok sevinim.