SİZİN HİÇ İYİ HABERİNİZ YOKMU ?

eskiden de hiç sevmezdim bu içi dışı İstanbul' un kötü yüzü dolu haberleri hatta eşimle tanışınca istanbul da yaşadığını öğrenince ''yok kardeşim yaşamak isteyeceğim son şehirdirİstanbul aç haberleri izle İstanbul nasıl bi şehir ''
tamam eskidende böyleydi.. haberler İstanbul 'la başlayıp İstanbul 'la biterdi ama son günlerde işin suyu çıktı hatta işin seli gitti diyelim ...
Düşününki İstanbul 'u hiç görmemiş bi yabancı bu bizim içler acısı haberlerimizi seyrediyor adam 3 gün baksa yeter değil turist olarak İstanbul' a gelmek Türkiye' ye bile gelmez.(BEN OLSAM GELMEM ).
Sabah haberlerine bakıyorum gecen gün vatandaşın biri eposta atmış spiker okudu aynen şunu yazmış ''kardeşim siz hiç iyi haber vermezmisiniz içimiz karardı hem bu ülkede başka şehir yokmu karadenizde sürekli sel baskınları oluyor ?''şahsen ben hakverdim günlerdir haberlerden hiç iyi bi şey duymadık İstanbul 'un bu şekilde hep kötü tarafının gösterilmesindende rahatsız oluyorum ..
Gercekten bu kadar can ve mal kaybının acısını yüreğimde yaşadım çünkü gördüm olanları ve gerçektede birileri bunun hesabını vermeli kim ne bedel ödeyecekse ödesin yazık bu insanlara bayram geldi nerdeyse hiç güzel bi sevinç yok yüreğimizde vede televizyonlarımızda..
Allah her kesin yardımcısı olsun ...

1 yorum:

Lale dedi ki...

evet sana gerçekten hak veriyorum..medyanın işine geliyo bu