DOMUZ GRİBİ KAPIMIZDA






bi arkadaşım bu belirtiler nasıl oluyor diye sormuş bana bende netten ne biliyorsam o aslında öğrendiğim kadarıyla H1N1 mikrobunun bulaştığı 1.gün hiç bir belirti yokken kişi mikrobu saçmaya başlarmış H1N1 tehlikeli, kılanda bu kişi daha hasta olduğunu bilmeden bu virüsü cevresine bulaştırıyor.
ilk günü takip eden günlerde bu belirtiler hepsi birden görünmeye başlıyor ilk görünen yüksek ateş zaten Allah muhafaza 1 haftada yapacağını yapıyor çocuklarda virüsü yayma süresi artıyormuş onlar bu hastalığı daaha uzun süre taşıyorlar
Allah tüm evlatlarımızı ve bizi korusun (zira Allah tan başka koruyacak yok devlet pek bişi yapmıyormuş gibi geliyor bana )inşallah yanlış düşünüyorumdur bu gün sabah itibariyle ülkemizdeki H1N1 virüsü taşıyanların sayısı 551 ye çıkmış
SAĞLIKLI GÜNLER DİLERİM

3 yorum:

Recep Hilmi Tufan dedi ki...

Bu belirtilerin hepsi birden mi oluyormuş yoksa ayrı ayrı görülse de şüphelenmek mi gerekir ki?

gümüşlerin hobi dünyası dedi ki...

ahh bu domuz gribi.ne gelirse bu yabancılardan geliyo.sonrada tüm dünyaya bulaştırıyolar.her sene başka hastalık.kuş gribi sonrada bu.Allah hepimizi korusun.

havvanur dedi ki...

ah bu hastalıktan korkuyorum amaa okullara aşı gelecekmiş mecburiymiş hilale sakın olma ne idügü belirsiz bişi alerjim var de diom bahne bul diom demesinede dogrumu yanlışmı yapıom onuda bilmiom kıss:((