HASTALIK HASTASI

Hafta sonu memleketime gidiyorum o kadar çok dua etmiştim ki aslında 'Allah ım ne olur bi sebeb çıkarıpta beni gitmek zorunda bırakma 'diye ama korktuğum başıma geldi annem hasta yanında olmak zorunda hissediyorum kendimi evlat olarak görevimi yapmalıyım ne kadar kalbim kırgın olsada oraya gitmek ne kadar zor gelsede gitmeliyim.
  eşim izin aldı o barış la evde kalcak biz umut la gideceğiz umut deyince dahada ürperiyorum gecen yılki yolculuğum geliyor aklıma ve ondan önceki kabustu resmen umut 10 saat boyunca durmadan ağladı inmek istiyordu otobüsten ya şimdi ne yapacak gidiş kararını aldığımdan bu yana midem ağrıyor iyi değilim son bi umut bekledim belki kardeşlerim derki ''abla sen o kadar uzaktan gelme biz daha yakınız biz ilgileniriz ''diye ama nerde erkek kardeşim asla eşini alıp getiremez o kadar bencil bi kadın karısı kardeşime de kızamıyor ne yapsın kaderinde o kadın varmış bide çocukları oldu yolunu nasıl ayırsın umarım zamanla bırakır bu bencilliğide insan olur gelin hanım .kız kardeşim desen aradım onu bu gün ondan bi umut bekleyerek yok oda kendince bulmuş ''abla sen git annem hastaneden çıkmaz sa sonra ben giderim ''dedi bende evet öyle yap dedim ben sadece bi hafta kalabilir kendinizi ayarlayın dedim .

 ayaklarım gitmek istemiyor memlekete hiç bi hazırlık yapasım yok umut yüzünden vede gecen seneki yaşananlar yüzünde ee artık kaçamıyorum herkes eteğindeki taşları döksün bakalım annem de iyi olur inşallah ama onlar karı koca  böyle yaşamaya devam ederlerse daha çok hasta olurlar babam o kadar inatcı ki annemin şeker hastası olduğunu ayaklarında morarma olduğu halde kabul etmiyor gecen hafta doktor eve gitme yatış yapalım demiş babam yok yok senin hastalığım psikolojik abartıyorsun ne yatışı hadi eve demiş  pes diyecek söz bulamıyorum babama işte oda böyle biri  
  biz çocukkende babam hiç sevmezdi bizi doktora götürmeyi kış geldiğinde  babam kasalarla portakal,limon,greyfurt,mandalina alır kuru yemişlerden ceviz üzüm fındık taşır eve ''bak iyi beslenen hasta olmaz ''derdi öksürsek kızardı hiç değişmedi ona göre can hep boğazdan geldi ama asla genetik hastalıklarımız olacağını aklına getirmedi cahil miydi aslında değildi bilgili adamdır babam ama neden öyle düşünür halen anlamış değilim aa bide  bi sözü vardır ''siz hasta değilsiniz kendi kendinizi hasta ediyorsunuz ''  

   ah baba ah

1 yorum:

Unknown dedi ki...

:)birde şu hastalıkların gerçekliğine inansalar..yada psikolojikse bununda bir arıza olduğuna inansalar..kaçak dövüş hepsi bu...