ÇOK KÖTÜYÜM BİRİ İLAÇLARIMI GETİRSİN:)



bu gün kötü bir olay yaşadım
başım ağrıyor midemde krablar oluşuyor konuşmak istiyorum bi dostumla ama kimse yok yanımda
eşim bile işte demin aradım biraz anlattım olayı sıkma canını iyi yapmışsın dedi ama ben mutsuzum .
akşam oğlumu okuldan almaya gittim biri yırtık masa örtüsünü barış ların örtüsüyle değiştirmiş bu saflarda hiç fark etmemişler
yandaki anca barış ı dövmeye yeter güçü işte ayakta uyutulmuşlar haberleri yok her neyse barış o masadan kalktı zaten
başka yere otutturdu öğretmen ama örtü suçu diğer çocuğa kaldı gittim dedesi ağzı var diliyok ihtiyar adam topmamış örtüyü bende kıyamadım:amca ver ben diktireyim :dedim gelini yeni doğum yaptı oğlu barış ımı dövsede insanlık ölmedi uğraşmasın ufacık bebekle dedim.
orda başka bi veli(onu ne ilgilendiriyorsa)''bu dikilmez yenisini al ben sana biyer söyleyim ordan al''dedi bende reddettim ben hallederim dedim kadın hızını alamadı öğretmene gidip''görüyormusun hocam 3 kuruş vermemek için neler yapıyorlar''dedi bende duydum actım ağzımı yumdum gözümü ''senin istediğin yerde diktirmek zorunda değilim lafını bil vs..''' bağırdım cağırdım
haaaa bide diyorki kadın ''işte çocuklarıyla bu kadar ilgililer hocam''vallahi daha kötü laflar hak etti ama ben gene seviyeli konuştum .
anlayacagınız öğretmenede rezil olduk ;hanımlar yapmayın burası okul; deyip durdu vallahi çok utandım ama ne yapıyım çok kışkıttı o kadında.
aslında kimseyle kavga edemem elim ayağım dolaşır çok üzülürüm bundada çok üzüldüm keşke hiç olmasaydı lakin bu dünyada sen sustukca ezen çok oluyor çıkışta kadının yanına gittim konuştuk oda söylediklerine pişman oldu ben yanlış anladım olayı dedi ama çok geç öğretmenimizin hafızasında kavgacı veliler olarak yer ettik:( :( :(
DİP NOT
benim arkadaşlarım havvanur ve diğerleri
çok iyi bilir oğlum için ne büyük savaşlar verdiğimi .
eğer ilgili bir anne olmaksa olay ben oğlumu yetiştiriken çocuk piskoloğuna gidip fikir alacak kadar iyi bir anneyim bu konuda bir çok kitab aldım okudum çocuklarımın vatana ve millete hayırlı olmaları için çok şey yapıyorum
bunu avaz avaz bağırmakmı iyi annelik anlamış değilim zaten
o bayan gibi gösteriş meraklılarının kişiliklerinide kafam almıyor
evet iki yüzlülük konusunda çok cahilim


2 yorum:

havvanur dedi ki...

kezbanımm ay moralim çok bozulduda kadınla siz yanlış anlaşılmayı çözmüşsünüz ama öğretmen??? sanki senin meselene o kadın neden maydanoz oldukii kendine baksın o bee çocuklarıyla ilgili deg,ilmişş herkes keşke senin çeyregin kadar anne olsa neyse geçmişler olsunn canım benimm yapcek bişi yokk

beyaz papatya dedi ki...

saol arkadaşım