OĞLUNUZMU VAR VALLA İŞİNİZ ZOR BENİM GİBİ?,




başa bela oğlan çocuğu valla bu sene oğlum okula başladı inanın 10 yıl yaşladım dertten oğlum okul başladı başlayalı hergün :şu çocuk bana vurdu :diyerek geliyor eve .

sınıf arkadaşlarından biri bunu sürekli dövüyordu sebebsiz yere siza birinde şahit oldum öğretmenimiz sayesinde o çocuktan kurtulduk artık korkudan bizimkine yaklaşamıyor.

şimdide 3 aydır yanındaki çocukla başımız dertte öğretmenimiz çocukları bi akıllı bi yaramaz diye arıyarak otutturmuş eeee bizimkinin kısmetinede sınıfın azılı yaramazlarından biri düştü.

her hafta oğlumun kitablarının çiltlerini yenilemek zorunda kalıyorum yandaki çocuk sürekli yırtıyor okula gidip ''çocuğum arkadaşının eşyalarına neden zarar veriyorsun '' diye soruyorum çocuk hiç sesini çıkarmıyor bir daha yapmayacağına söz veriyor ama nafile gene aynı bizimkine vuruyormuş küfür ediyormuş birinde öğretmen görmüş ceza almış şimdi daha çok kinlendi oğluma.

dün vurup canını yakmış vallahi bıktım artık enson bugün tüm olayı öğretmenimize anlattık oğlumun başka bir sıraya otutturulması için rica ettim o değil bizimkide ona girişecek birbirlerine dönüşü olmayan zararlar verecekler şimdi oğlumu zor durduruyorum :anneciğim sen sakın vurma arkadaşına öğretmenine söyle diyorum : babamıza kalsa ''sende onu gebert oğlum ben arkadayım ''diyor çocuğa benim oğlum gene akıllı beni dinliyor .
kızı olanlar hiç bu dertlerle uğraşmıyor kızlar en fazla küsüyorlar birbirlerine erkek çocukları ise tekme tokak girişiyorlar zaten hep öğretmenin şikayet ettiği çocuklarda erkek çocukları oda bıkmış usanmış.
ben kıyamıyorum bebeğime başkasının onu dövmesinede asla izin vermeyeceğim çünkü oğluşumu çok seviyorum

3 yorum:

kuzularım ve ben dedi ki...

bizimkinin öyle sorunu yok çok şükür kezboşum bizim sınıftada bit varmiş 21.yüzyılda benim kızım saçlarıyla meşhurdur fönlü gibidir bizde bitten korkuyoruz kafirun aldıkk bit şampuanı falan temiziz inş bitlemmeyiz

beyaz papatya dedi ki...

sizin derdinizde zormuş:) genede bak şampuanla halletmişsin ben ne yapacagımı şaşırdım

havvanur dedi ki...

ay kızlarr daha yeni başladınız okula hergün okul sorunu hiççç bitmezz bn hala okula gidip çocuklarla konuşuyom vur deme hiç bi zamn kavgayı öğrenirse hiç baş edemesin kıss olmazsa ailesile konuş işe yararmı bilmem ama babalar hemen bn gidip döveyim der olayları büyütmeden oluruna bakmak gerekio zor yaff barışı sokaktamı buldun yaff ne çok ugraştınız kıs siz rumeysala barış paralı bebek valla çok beklediniz kıyamam yaff hade byy