UFACIK TEFECİK İÇİ DOLU YARAMAZCIK

Dün oğlumu aşıya götürdüm kilosunada baktırdım şok oldum oğlum 16 aylık ve 10 kg 2 hafta önce daha şişman çıkmıştı zayıflamış çok moralim bozuldu.inanılmaz derecede hareketli bi çocuk bi dakka yerinde oturmuyor o yüzden kilo alışı çok yavaş zaten ufacıktı doğduğunda ne yapacağımı şaşırdım vitaminler veriyorum doktorumuz şişmanlatır deyip yazdığı vitaminler bile fayda etmiyor gece uykusuda çok kötü kırk kere kalkıyor diş çıkartığı için uyuyamıyor.bu gecede aşı yeri acıdı uyanıp uyanıp bacagını gösterip durdu kıyamam ufak bebişime ağrı kesiçi verdim ama genede çocuk rahat edemedi şimdi mışıl mışıl uyuyor annesinin bi tanesi şu yaramazlıklarada bi dur dese bende huzura ereceğim ya , nerrrdeeeee....
kendine zarar vermesin diye her saniye peşinde geziyorum evde tv yi nereye koyacagımızı şaşırdık sürekli tv ile oynuyor artık vazgeçtim nereye koysak boyu yetişiyor televizyona kafasına düşürecek diye ödüm kopuyor tek o olsa gene iyi mutfakta çekmecelere sardı şimdi sürekli içlerini karıştırıyor kafasını çarpıyor aahh bide ders alsa aynı şeyi gene yapıyor gene inşallah artık yakında kendine zarar veren eşyalarla oynamaması gerektiğini anlar şimdi küçük bilmiyorki kendini korumayı.
bana armağandır bebeklerim ikiside cennet meyvesi onları çooooooook ama çoooook seviyorum çok yaramazlık yapsada ufaklık iyikide var tatlı uykular bitanem.

3 yorum:

havvanur dedi ki...

nefes, ,ç,nde olsunda kıs kğ çok öenmli degil hatrlamıonmu bnm hial 17 kğ okula başladı ayşenin hilalle abla kardeş g,bidiler sanki 5 yaş varmış gibi şimdi onlar bize özenioo ayşe okusa varya....bakk şimddi herşey yolunda kilo dert degil kıss şükret akrabalarında onla aynı ay dogumlu çocuk yok kaynımınkide kardeşiminkide eliften şişman takmıom yarış yapıolarr sankiii :))gözün aydın olsun:(())had by kaynanan geldimi:))

kuzularım ve ben dedi ki...

bizde gittik aşıya canım biraz huysuzlandı dediğin gibi bizde 10,5 kiloyuz yaşımıza göre hem zayıf heöde kısaymışız öle diyor dr muz ortalık dağıtmaya gelince aynen çok dağıtıyor mutfağa giremiyorum oğluşumla bugünlerde geçicek az kaldı seneye bu kadar dağıtmazlar canları sağ olsunda ben razıyım dağıtıp dökmelerine çok öptüm canım

papatya dedi ki...

teşekkür ettim desteğinize canım arkadaşlaRIM