BİR İSTANBUL VATANDAŞI

böyle güzel bir resimle döneyim dedim sayfama ne kadar huzur verici seviyorum istanbul 'u yanlışlarla dolu hayatımda yaptığım nadir doğrulardan biri her halde burda yaşamak istanbul'u hiç görmeden yaşamak  gerçekten insanlar için kayıp belki diyeceksiniz görmemişin bi istanbul'u olmuş ama olsun canınız sağ olsun .
   yazmasamda sayfama, bir çok arkadaşımı takib ediyorum paylaştıklarını okumaya çalışıyorum .evde iki çocuk olunca bilgisayar bize pek düşmüyor desem yeri var .
    ben ne çok mutluyken nede çok mutsuzken yazamıyorum işte aslında defalarca yazdım ama her defasında sildim yazdıklarımı keşke hayattada böyle geri alabilsek bazı şeyleri .uzun zaman kimsesizliğin verdiği ızdırap acıttı yüreğimi kimsesizmi büyük bir ailem var 3 kardeşim annem ,babam, 2 kere teyze,bir kere halayım ,ismini sayamayacağım kadar çok kuzenim (çoğunun yüzünü unuttum yıllar var görmedim ) kuzen çocukları da var tabi ama ben çok sevdiğimi söylediğim istanbul'da yapayanlızım 12 yıldır burda yaşıyorum sevdiğim insanlar öldü cenazelerine katılamadım beni çok düşünür ya annem sağ olsun aylar sonra söyler birilerinin vefat ettiğini .beni sevdiğini bi tek bu hareketinden anlıyorum .bu sene gitmedim memleketime azimliyim bayramdada gitmeyeceğim .artık sahte sevgi gösterisi yapmanın alemi yok artık eminimki benim ailem  EŞİM ve İKİ ÇOCUĞUM gerisi yalan en zor ailenize en çok ihtiyaç duyduğunuzda sizi yapayanlız bırakıyorlarsa ve bunu sürekli yapıyorsa zaten  hiç olmamışlar demektir .Aslında kinci değilimdir her şeyi hemen unuturum çok konuşsam çok bağırsam çok kırsam çok kırılsam her şeyi bıraka bilirim geride en büyük salaklığım bu her halde . 
      akıp giderken hayatım  mutluyum işte 4 kişilik dünyamda  dünyanın geri kalanını bir adım geride bıraktım beraber yürümenin onlar içinde benim içinde acı verici olduğunu anlamam uzun sürdü .hani hepderiz ya ''her şeyin başı sağlık ''ben bunu anlayana kadar sağlığım uçtu gitti elimden geri kalanı sıkı sıkı tutmaya çalışıyorum her şeyi rayına koydummu ? HAYIR aksakılıklar ardından gelen yanlışlıklar devam ediyor malisef beynimin söylediğini kalbim kabul ettiği gün   TAMAMDIR her şey umarım  uzakta değildir o gün gelecek sefere yazdığımda görüşmek üzere sağlıcakla kalın

2 yorum:

Unknown dedi ki...

face çalışmıyor galiba:)
''mutluyum işte 4 kişilik dünyamda''yazmışsınya önemli olan bu..gerisi yalan ve boş..bunu diyebilmekte süper bişey..

papatya dedi ki...

yok çalışıyor facebook ama genede yazayım dedim