HASRET

Son günlerde rüyalarım hep aynı sadece kahramanları farklı bir gün Jale (kuzenimin eşi ) geliyor rüyama kuzenim ve çocuklarıda hasretle kucaklaşıyor ağlıyorum onları ne kadar çok özlediğimden bahsediyorum. çok değil bir gün sonra bu defa Ali (kardeşim)  var rüyamlarımda  Ali benim canım sadece kardeşim değil Barış gibi Umut gibi benim için gene ondan ayrıldığım için hüngür hüngür ağlıyorum .başka bir gün Şehriban ablam (halamın kızı)  var rüyalarımdan onunlada benzer şeyler yaşıyorum gözlerim doluyor onu görünce son olarak Yasemin (ortanca halamın kızı ) geldi rüyama onunlada hasretle sarıldık kucaklaştık ağladık bana sitem etti ''neden gelmiyorsun ''dedi bende onunla konuşmayı çok istediğimi ama engelleri aşamadığı anlattım evini gösterdi 10 dakika yürüyüş mesafesindeydi ev ama neden bu kadar uzaktı gene ağlayarak uyandım .

   ardı ardıda kuzenlerim kardeşim süslüyor rüyalarımı onları orda görmekte güzeldi çok özledim onları sanırım yıllar sonra ilk defa bu yıl memleketime gitmedim dik durmaya kararımda haklı olmaya çalıştım ama sanırım kalbim benimle aynı fikirde değil .sabahları yüreğimin  acısı çöküyor içime .artık hiç bir şey eskisi gibi değil tam bir sene önce peri masalı bitti ailemize katılan melekmi şeytanmı ne olduğunu anlamakta zorluk çektiğim biri bitirdi masalı .onun yüzünden artık memleketime gitmek gelmiyor içimden aslında gitsem çok şey olacak kendimden korkuyorum kendi öfkemden korktuğumdan gitmiyorum zira bu olanı biteni onun yanına bırakmaya hiç niyetim yok burda istanbul 'da yalnızım artık herkes bayram sevinciyle hazırlıklar yaptı yola koyulmaya hazırlar bu sevinci yaşayamıyorum hatta bayram temizliği denen heyecan bile bana uzak  .  
   

2 yorum:

Unknown dedi ki...

şeker doktordan öğrendiğim 2 şey var yazınla alaklı..
birincisi rüyalarla bilinçaltımızdakileri atıyormuşuz.yani sen o ismini saydıklarını çok özledin..ve görmen gerek..
ikincisi, sevdiklerin sana zarar veriyorsa kısa süreli ziyaretlerine git demişti.ben mesela 1 haftalığına gidiyorum.sende öyle yapabilirsin.kısa durup dönersen fazla içli dışlı olunmuyor.
umarım bu fikirler işine yarar...

papatya dedi ki...

bazı şeyler yerine oturmadan gidemem bide içimdeki bu hesablaşma duygusunun biraz azamasını bekliyorum bana zarar verenlere zarar vermek istemiyorum geriye alamayacağım şeyler yapmaktan korkuyorum umarım zaman ilaçım olur