......................

Bayrama az kaldı ama bizim evde bayram  geldiğine dair tek bir hareket yok .ne temizlik yapıyorum ne hangi tatlıyı yapacağımı planlıyorum nede bayram heyecanı yaşıyorum .
camlar rezalet durumda silmek için hep yarına erteliyorum bizim burda yaz kış inanılmaz bi rüzgar var bu sebebten dün sildiğiniz camlarınızı sabah toz içinde göre bilirsiniz bende bu sebep ten hafta sonun silmeyi düşünüyorum  camlarımı . ya tatlı kimsemiz yokki gelsin tatlı yesin ev ahalisinin de arası yok ki tatlıyla ama son anda bi güllaç yapsam olur belki .
   yaşamadığım bayram heyecanını çocuklar yaşasın diyorum ama onlarda da yok eee yıllardır her bayram burdayız kimsesiz olağan bir gün gibi bayram bizim için istesemde çocuklarım bayram hayecanı yaşamıyor  yapacak bi şey yok sanırım önümüzdeki diğer bayramlarda böyle olacak benim için
   arabamızı sattığımızdan bu yana bayramlarda gitmiyoruz memlekete araba olmadanda gitmek istemiyorum otobüs yolcuğunu umut la büyük bi dert olmadık yerde sıkılıyor inmek istiyor ordada araba olmayınca kimseye minnet etmek istemiyorum gezemiyor eş dost ziyaretine gidemiyorsun birileri götürmesi gerekiyor zira bizim akrabalar her biri başka yerde oturuyor
    evet istanbul bu bayramda terk etmiyorum seni SENİN EN SADIK YARİN BEN OLSAM GEREK

Hiç yorum yok: