BİR KİTAP BİR HAYAT

Erteledim o yazıyı aslında.her okuduğum kitap sonrası bu düşüncelere kapılıyorum.Bazen beni derinden etkileyen kitaplar sonrası 1 hafta kitap okumuyorum,çünkü ardından hemen okumaya başlarsan yeni kitaba haksızlık ediyorum ister istemez karşılaştırıyorum halbuki her kitap farklıdır .
 Serenad da epey farklı bi kitaptı okuduklarım harf harf beynimde şimdi bazı konuları netten araştırdım hayal ürünümü gerçekmi diye aradıklarım  bire bir doğru çıktı buda beni daha etkiledi aslında ben içinde gerçeklik olan kitapları seviyorum bunu anladım .
  aslında çok çook bahsetmek istiyorum bu kitapdan ama  bu kadar uzun yazmak gelmiyor içimden son kararım şudur ki okuduğum şeyleri yargılamayacağım doğruluğu yanlışlığı yazarın kendi görüş açısı her şey değişe bilir güzel ve acılı bir aşktı okuduğum  ve en son kitabın anlatmak istediği şu bence ''ACININ DİLİ,DİNİ,IRKI VE CİNSİYETİ YOKTUR  ŞİMDİKİ DÜNYA İÇİN HER TOPLUM PAYINA DÜŞEN ACIYI YAŞAMIŞTIR ''bundan 100 yıl sonra belki şu anda süren savaşlar  ülkelerin kendi içinde yaşadığı kargaşalar biter ve onlarda bizim için aynı şeyi söyler ACININ ADRESİ YOKMUŞ


(okumam için bana bu kitabı gönderen arkadaşıma sonsuz teşekkürler )

1 yorum:

Unknown dedi ki...

kitapların faydası budur işte, sana geniş bir bakış açısı verir..her türden insana saygıyla bakarsın..beynin günlük hayatın sıradan saçmalıklarından kurtarır kendini..dünyada yaşayan tonla hayatın içine girer , kahramanlar olursun..
ne güzel...beğenmene çok seviniyorum..