HASRET

son aylardaiçimde bi özlem var.Öyle bi hasret çöktüki kimselere diyemiyorum .Ben yeşil gözlü,güzel yüzlü,temiz kabli, yakışıklı ALİ 'mi özledim..
Ali benim canım ,kıyamadığım ,bi tanem ,küçük kardeşim elimde büyüdü desem yeri var ben küçük anne o benim oyuncak bebeğim. Ailemizin en küçüğü gözümün nuru Ali'm ..
yanımdamıydı şimdi uzaklardamı ?HAYIR.
Ben başka bi şehirdeyim ,o başka şehirde ama ailemleydi annem babam yanındaydı şimdi Ali kazandığı okula gitti o zaman işte bende başladı hasret ..
o ne yapar oralarda .
Ben Ali'yi kardeş gibi değil evlat gibi severim aramızdaki yaş farkından her halde küçükkende hiç kıyamazdım ona öyle masum öyle tatlıydıki ben korumasam sanki birileri incitecek onu ,kıracak kalbini böyle hissettim hep .
Barış ve Umut neyse Ali de oydu benim için oda benim küçük kuzum     .bu kış bir ameliyat geçirdi ben öldüm öldüm dirildim onun eline taş değse benim canım yanıyor çok çok seviyorum Ali'mi

Ali'min okulu bitti uzak bi şehirde yalnız artık kendiyle baş başa ne düşünüyor ne hissediyor bilmiyorum onu uğurlamadım o giderken ben yoktum orda aslında ikide yoktum dayanamazdım uzaklara gitmesine sanki Ankara 'da Ali'm ablasının bebeği iyi rahat emin ellerde gözlerim doluyor onu düşündükce bi yerleşsin günü birlik dahi olsun gidip göreceğim onu başka rahat etmez ki içim
  benim bir Ali'm var kuzum küçük bebeğim.. yanında küçüçük kalsamda o büyümüyorki gözümde iyiki de var Ali'm


   mevlam seni korusun hiç üzmesin karşına güzel ruhlu insanlar çıkarsın karşına inşallah mutlu ol benim küçük kardeşim 

2 yorum:

öz'üm dedi ki...

kim olursa olsun, kardeş, evlat , koca ...aslında çok sevmemek lazım..çünkü çok sevdiğimizde çokta acı çekiyoruz..
küçük erkek kardeşler seviliyor ama bak benimkine evlendi rahmetli oldu...ben geleli kaç gün oldu aramadı bile eşoğlu..
bu yüzden idareli sev derim ben...bir gün seni üzmesin diye...

havvanur dedi ki...

ah be kuzucum aliyi hep sevecen oda seni sevecek ama aranıza el kızı girecek.))erkek kardeşin evlenene kadar kardeşin oluyo büyük erkek kardeşimi bn bazn yılda bile görmiom mesafem komşum kadar.((ama fatihcim hep kardeşim eşide kardeşim gibi inş ali hep kardeşin kalır!!